Kami Groupmate

Kami Groupmate
Harith.Abe.Mila.Dhira.Ilham.Afiq

Saturday, April 9

salah anggap!! n saje mempebesarkan cerita!!!

manusia!! dah sah lha ade hati n perasaan.. mahupun baiik atau sebaliknya.. tapi sorg nie... huh!!! salah anggap kot ngn aku!!! aku mengaku disini yerr!!! aq mmg pinjam FATIN NAZIHAH punya akaun!!! tapi x bermakna aku mengopy n mengepaste mende sebulat2...

aku buat sendiri!!!
itu yang sebenornyer.. aku bukak post sendiri mende 2 kelejar!!! aq bukak akaun satu2... kalau terdesak sgt.. baru lha belek2...

x kan semua benda nk bgtaw kat semua org kot!! smpai berak bape kali sehari.. kencing !! huh..

**aku x kesha lha kamuu nk kate ape.. aku tahu notes 2 mmg untuk aku kan" mmg terasa sgt lada peribahasa itu" sbb 2 kat sini nk bgtaw.. yer kawan2 sekalian..

sorry kalau buat kaworg rasa aku nie menipu kaworg!! kalau susah sgt x yah kawan ngn aku pon tape... sbb aku nie kan menyusahkan...

cik2 sekalian:
and yg lain3 la!!!

No comments:

Post a Comment