Kami Groupmate

Kami Groupmate
Harith.Abe.Mila.Dhira.Ilham.Afiq

Sunday, December 25

Setelah Hampir Sebulan

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
(baik x?? hahah)

kini.. dah dekat sebulan aku menapak kat kedai keropok.. mcm2 pengalaman ade.. suka.. duka..benci.. meluat.. geram.. rasa terhina.. plus mcm2 la.. panjang kalaw di tulis.. ta abes satu malam.. haha
ta lama ag dapat gaji.. ok itu aku suka.. tapi rasa sekse nk abeskan cuti ku bekerja!! TAPI ta pa sabarje la..

APAKAH YANG MENYEBABKAN KAW RASA TERSEKSA??
mulut majikan kuat membebel.. (serun + bosan dengar dia membebel) x sanggup dah..
ingatkan dekat sekolah je kene membebel dengan Encik Azman Achutan.. tu x kena.. ni x kene.. sekarang.. kerja pon sama juga!! so.. dah terbiasa da pengan perkara itu,, haha!!

KERJA KAT SANA MACAM MANA EKK ??
hari ni 25/12/2011..
aku dah pandai bawak moto roda tiga!! ala.. kalaw kat belakang lesen 2 ade.. kelas A x silap.. boleh g test moto untuk org cacat dah aku rasa,,
*sebanyak 30 beg pati tepung ubi (tapioka) seberat 20 kg setiap satu beg tepung..
its mean that 30 x 20kg = 600 kg aku angkat hari ni.. wahh.. x sangka kan.. haha..

ok la.. malas nk cakap panjang2 da.. ( sorry hari ni cakap lepas je.. pengaruh emosi )
esok insyaAllah esok nk buat Tag belog kawan2.. haha

akhirul kalam,
"kenangan semalam hanya boleh dikenang.. ta dapat nk pegang dan rasa"

No comments:

Post a Comment