Kami Groupmate

Kami Groupmate
Harith.Abe.Mila.Dhira.Ilham.Afiq

Tuesday, January 10

bulan ke-2

haiii--haiii--haiii
assalamualaikum..

hari ni sebenarnya dah masok hari ke-4 aku berkerja dalam bulan ke-2 sebagai pekerja di kilang keropok.. seronok pon ade sebab dah dapat gaji kan.. (mmg og kije nk gaji betoii x??)

ok.. hari jugalah adenye insiden.. aku tersalah antar keropok doe.. malu... malu.. dah byk.. 200 batang 2.. mcm mana laa kan perasaan pelanggan.. mesti sakit jiwa.. tapi.. saya menyusun sepoloh jari ya WAK sbb salah antar.. lepas ni saya x buat ag.. INSYAALLAH..

ok.. byk nk cerita sebenarnya.. tapi.. takut entry x best mcm selalu.. (tangan kat bahu**)
hari ni dah 1 bulan 10 hari aku meninggalkan SPM.. wahaaa.. BANGGA sbb dah lepas melalui fasa SPM.. cakap pasal SPM.. BORANG UPU x hadap ag untuk fasa 2.. haduihh.. nanti la.. dah kua keputusan saya isi yerr.. bagus..

selain bekerja sebagai buruh ( buruh ke??) aku juga dah jadi pendidik sekarang.. boleh dah nak ngajo SEJARAH.. MATH..BAHASA MELAYU..BAHASA INGGERIS dan SAINS.. yg penting.. ajar SEJARAH.. wahh... hahaha..

oklah... tgah ngajo update belog.. kuang asam punya cikgu kan... hahaha
ok..
assalamualaikum..
nity night =)

No comments:

Post a Comment