Kami Groupmate

Kami Groupmate
Harith.Abe.Mila.Dhira.Ilham.Afiq

Monday, January 16

Tidak Ada Tajuk Khusus

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh =)

hai--hai--hai--
seronok kan hari ni.. bahagia rasa..for the first time bawak kereta yang manual.. ect x la susah sgt terima kasih cikgu sbb ajar saya x tak tahu bawak kereta ni..
pusing2 kat shimano.. ade la dekat 6-7 round.. so dah belajar.. harap x lupa la apa cikgu ajar kan.. hopefully =)
esok belajar lagi.. nanti sambung cerita pasal belajar kereta..

perkara ke-2 ialah.. aku sekarang ingin membuat bisness.. di bawah nama syarikat my bonda tercinta.. Z-waris Ent.
ok.. nk niaga ape ekk.??.
keropok lekor.. waw.. hahaha.. cup cake.. muffin..kek coklate.. kek badam.. ok.. nantikan selanjutnya..

apa kes kaw nk berenti syahir???
1- x larat la nk kerja kat kedai 2.. sebabnya dulu sign perjanjian aku hanyalah JURUJUAL dan KERANI kedai.. last2 aku lah BURUH KASAR KEDAI.. oh tidak.. tidak boleh.. for the first month je aku ni sebagai jurujual..
2- bini kepada bos 2 asek pandang badi je kat aku.. asal buat salah.. asal buat salah.. MEMBEBEL.. agaknya gaji aku 2 mmg khas untuk dengar dia bebel kot?? *maybe
3- anak tokey 2 mcm x puas hati sebab aku di sygi oleh BOS (ayah dia lah) hahah * ini agak over*

CEREWETKAN AKU NI>> haha.. kesah ape aku..
ok.. sekian
salam 1 MALAYSIA

No comments:

Post a Comment