Kami Groupmate

Kami Groupmate
Harith.Abe.Mila.Dhira.Ilham.Afiq

Saturday, January 21


assalamualaikum

seronokkan hari ini.. rasa bhgia.. rindu pon ade.. (lelaki rindu..) hahaha.. kesah ape betol dak..
gamba kat atas.. kenagan terindah buat kami ber-6..
siapakah mereka??


hot stuff:
harith salim
afiiq mustafa
ilham izzudin
abe syahir
amila shmsuri
nadhirah karim

memang.. kami semua HOT STUFF 5 sains tulen 1 hahah

baiklah..

cerita selanjutnya
haaa.. ini dia..
masihkan anda ingt sama itu fathma zahra??
saya mahu jujur disini.. saya dengan dia hnyalah sepupu.. jadi kami tidak pernah menjalinkan cinta secara serius.. hanya sekadar sedara dan rapat sahaja.. cukup sampai situ.. selama ini anda diselindungi oleh kemesraan kami.. saya dah jujur.. cukuplah setakat ini ceritanya.. jadi diharapkan tiada lagi spekulasi tentang kami.. haha.. maafkan saya ya kawan2.\.

sekian sahajalah merapu saya u ntuk malam ini..

"i want to be single until i find someone who is my true love.."

kbai~~

No comments:

Post a Comment